Komunikaty
Transakcje okazjonalne
Szanowni Państwo,
Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Mosinie informuje, że od dnia 1 września 2024 roku nie będzie realizował transakcji okazjonalnych o równowartości powyżej 1 000 EURO w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (Ustawa AML).
Dowiedz się więcejZastrzeganie numeru PESEL
Każda osoba pełnoletnia, która ma numer PESEL, może go bezpłatnie zastrzec. Dzięki temu zabezpiecza się przed skutkami kradzieży tożsamości.
Dowiedz się więcejZmiana Regulaminu udzielania kredytów dla klientów instytucjonalnych
Szanowni Klienci,
Zmieniamy „Regulamin udzielania kredytów dla klientów instytucjonalnych”.
Szczegółowy wykaz zmian w Regulaminie oraz pełna treść nowego "Regulaminu udzielania kredytów dla klientów instytucjonalnych"
Dowiedz się więcejZmiana Regulaminu funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych
Szanowni Klienci,
Zmieniamy „Regulamin funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych”.
Dowiedz się więcejZmiana Regulaminu udzielania kredytów kosumenckich
Szanowni Klienci,
Zmieniamy „Regulamin udzielania kredytów kosumenckich”.
Dowiedz się więcej
Oddział w Buku - zmiana godzin otwarcia
Szanowni Państwo,
od dnia 15 stycznia 2024 r. Placówka Banku w Buku
będzie czynna:
Dowiedz się więcejZmiany w SGB Mobile
Już 15 grudnia zobaczysz zmiany w swojej aplikacji SGB Mobile.
Jak się zmieniać to na lepsze – teraz Twoja aplikacja SGB Mobile będzie jeszcze bardziej Twoja!
Wielka Loteria Lokat
Każdy z nas ma inne marzenia, plany, cele. Banki Spółdzielcze SGB wspierają klientów w ich realizacji. Czy jest to podróż życia, wymarzony nowoczesny dom z pompą, czy pełen babcinej miłości ogród zabaw. Dlatego nie tylko dbamy o dobre lokaty, które pomagają osiągnąć wymarzony cel, ale też każdy, kto lokatę założy, ma teraz szansę wygrać 100 000 zł.
Dowiedz się więcejKantor SGB
Szybka wymiana walut po atrakcyjnym kursie a to wszystko bez wychodzenia z domu dzięki usłudze Kantor SGB dostępnej w bankowości elektronicznej.
Dowiedz się więcejDzień Dziecka
Dobrze dbać o siebie nawzajem.
Jaka jest różnica pomiędzy naszym Bankiem a innymi? – produktowo żadna ale ...
Dowiedz się więcejDzień bezpiecznego internetu
#DzieńBezpiecznegoInternetu
Jeśli bankować, to tylko bezpiecznie, dlatego w #DzieńBezpiecznegoInternetu przypominamy o kilku ważnych zasadach.
Dowiedz się więcej
Zmiana Taryfy
Szanowni Państwo,
Od dnia 01.02.2023 roku zmienia się Taryfa prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe dla klientów indywidualnych.
Dowiedz się więcejZmiana regulaminu funkcjonowania kart kredytowych dla klientów instytucjonalnych
Szanowny Kliencie,
Od dnia 01.12.2022 r. zmieniamy „Regulamin funkcjonowania kart kredytowych dla klientów instytucjonalnych”.
Zmiana regulaminu funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych
Szanowny Kliencie,
Od dnia 01.12.2022 r. zmieniamy „Regulamin funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych”.
Zmieniony Regulamin wchodzi w życie:
Dowiedz się więcej
Zmiana regulaminów kredytów dla klientów indywidualnych
Szanowni Państwo,
od dnia 12.09.2022 zmieniamy:
- Regulamin udzielania kredytów konsumenckich,
- Regulamin udzielania kredytów i pożyczek zabezpieczonych hipotecznie klientom indywidualnym.
Zmiana regulaminu
Szanowni Państwo,
od dnia 05.09.2022 r. zmieniamy:
• Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych
od dnia 05.10.2022 r. zmieniamy:
• Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych
Dowiedz się więcej
Nowa placówka Banku w Buku
Szanowni Państwo!
Zapraszamy do Placówki Banku w Buku
przy ul. Dworcowej 40
czynnej:
Poniedziałek: 8:30 – 16:00
Wtorek: 8:30 – 16:00
Środa: 8:30 – 16:00
Czwartek: 10:30 – 18:00
Piątek: 8:30 – 16:00
Ostrzeżenie o fałszywych telefonach
Ponownie ostrzegamy przed przestępcami, którzy podają się za pracowników banku lub innych zaufanych instytucji (np. policjantów). Oszuści podają się za pracowników Banku pod pretekstem weryfikacji podejrzanego logowania czy transakcji. Proszą o instalację oprogramowania, dzięki któremu mogą przejąć kontrolę nad pulpitem, np. Any Desk, TeamViewer lub podanie danych umożliwiających dostęp do bankowości elektronicznej.
Próbują podszywać się również pod pracowników zaufanych instytucji (np. policjantów). Informują o zagrożeniu finansów na koncie. Proszą o przekazanie pieniędzy na „konto techniczne”, na którym będą bezpieczne. Nie rób tego!
Dowiedz się więcejKsiążeczki mieszkaniowe
Od stycznia 2021 r. zmieniły się przepisy dotyczące udzielania premii gwarancyjnych. Zmiany dotyczą zarówno obowiązku rejestracji książeczek, jak i uprawnień do premii gwarancyjnej.
Dowiedz się więcejPartnerstwo w Biznesie
Partnerstwo w Biznesie to cykl bezpłatnych szkoleń, które przygotowaliśmy z Polską Fundacją Przedsiębiorczości dla klientów biznesowych – mikro, małych i średnich przedsiębiorców oraz pracowników Banków Spółdzielczych SGB i SGB-Banku SA.
Uczestnicy szkoleń otrzymają nie tylko teoretyczną, ale również praktyczną wiedzę od ekspertów i specjalistów, którzy są również przedsiębiorcami.
Dowiedz się więcejPrzelewy zagraniczne – ważne zmiany
Zlecasz lub spodziewasz się przelewu z kraju trzeciego wysokiego ryzyka? Od 31.10.2021 r., przed każdą taką transakcją skontaktujemy się z Tobą z prośbą o dodatkowe informacje,
Dowiedz się więcejBLIK na telefon
MAMY TO!
Dla wszystkich posiadaczy naszej aplikacji SGB Mobile udostępniliśmy przelewy na telefon BLIK. Dzięki nim w prosty i bezpieczny sposób przekażesz pieniądze innym użytkownikom, natychmiast, przez 7 dni w tygodniu, bez znajomości numeru rachunku bankowego.